۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳

«انارهای نارس» راهی برزیل می‌شود

«انارهای نارس» راهی برزیل می‌شود

فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم سائوپائولو کشور برزیل پذیرفته شده است و با فیلم های دیگری از سینمای جهان به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «انارهای نارس» نخستین فیلم مجید رضا مصطفوی است که در جشنواره سائوپائولو کشور برزیل پذیرفته شده و به زودی در این جشنواره روی پرده می رود.

در سی و هشتمین دوره از این جشنواره که در کشور برزیل برگزار می شود، فیلم «انارهای نارس» در بخش اصلی این جشنواره حضور دارد و با فیلم های دیگری از سینمای جهان به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره از تاریخ 16 تا 29 اکتبرمصادف با (24 مهر تا 7 آبان) در کشور برزیل برگزار می شود و این فستیوال یکی از جشنواره های مهم در میان کشورهای آمریکا لاتین محسوب می شود.

این دومین حضور جهانی این فیلم محسوب می شود و پیش از این «انارهای نارس» در بخش اصلی مسابقه «جشنواره مسکو» حضور داشت و منتقدان «هالیوود ریپورتر» و سایت سینمایی «فیبرشی» نقدهایی را بر این فیلم نوشتند.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، رابعه مدنی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی و بهاره مشیری در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

«انارهای نارس» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه سینمای ایران و بخش فیلم های اول حضور داشت.

این فیلم قرار است پاییز امسال در یکی از گروه های سینمایی، در تهران و شهرستان ها اکران شود. پخش بین الملل فیلم «انارهای نارس» بر عهده محمد اطبایی است.

 

کد خبر 2383911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha